| | Postać: Cú Chulainn O'Connor Ilość punktów: 100 + 100 + 50 + 10 + 30 + 40 + 40 + 5 = 375 PR. Co otrzymujesz: Oburęczność + teleportacja I + czarodziejska taśma + grzebień farbujący włosy + klucze Gringotta + Miotła(nowszy model) + worek ze skóry wsiąkiewki(mały) + sowa Dlaczego: Oburęczność - wybitnie przydatna w jego profesji. Teleportacja I - szybkie przemieszczanie się brzmi wybitnie praktycznie. Czarodziejska taśma - prowizoryczne naprawy w terenie zmniejszają ryzyko głupich błędów czy po prostu pecha. Grzebień farbujący włosy - fanaberia niebieskich włosów tego wymaga, a to całkiem praktyczny gadżet. Klucze Gringotta - grunt to trzymać pieniądze w bezpiecznym miejscu, więc obecnie najstarszy potomek rodziny O'Connor powinien posiadać dostęp do rodowego skarbca. Miotła - wciąż czuje smykałkę do quidditcha, więc gdy czas go nie goni wybiera ten środek transportu. Worek ze skóry wsiakiewki - strzeżone sekrety nie obracają się przeciwko właścicielowi. Sowa - dobry listonosz nie jest zły. Zrobione - G |
| | Postać: Genevieve Rosier Ilość punktów: 5 + 10 + 20 + 100 + 10 = 145 Co otrzymujesz: Sowa, magiczny zegarek kieszonkowy, bezobsługowa maszyna do pisania, teleportacja (poziom I), samopiszące pióro Dlaczego: Sowa potrzebna jest do korespondencji, a teleportacja jest ważną dla czarodziejów umiejętnością, którą uczą jeszcze w Hogwarcie. Genevieve zawsze stara się być zorganizowana i punktualna w czym z pewnością pomoże jej zegarek, a bezobsługowa maszyna do pisania jest dla niej dużą pomocą w jej zawodzie. Tak samo jak samopiszące pióro Gotowe. A. |
| | Postać: Charles Parkinson Ilość punktów: 30 + 30 + 40 + 20 = 120 Co otrzymujesz: Klipsy do spinania gałązek, Klucze Gringotta, Miotła - nowszy model, Wozak Dlaczego: Jestem profesjonalistą i jestem bogaty - muszę więc mieć nową miotłę, dbać o nią a swoje złote galeony, składować w jakimś odpowiednim miejscu. Wozaka wygrałem w zakładzie z kolegami z drużyny (do dziś żałuję, że nie był to pies). Gotowe. A. |
| | Postać: Leo Carrow Ilość punktów: 300 PD Co otrzymujesz: animagia (kot) Dlaczego: bo chcę broić na fabułce PS. Zostanę seksualnym niewolnikiem za 100 PD, bo tyle mi brakuje do II poziomu. Jest Ci dane. - B. |
| | Postać: Celia Lovegood Ilość punktów: 100 + 20 + 50 + 10 + 20 + 5 = 205 195Co otrzymujesz: teleportacja, bezobsługowa maszyna do pisania, czarodziejska taśma, lunaskop, psidwak, sowa Dlaczego: Teleportacji nauczyłam się w szkole, lunaskopem badam niebo, a maszyna do pisania spisuje wtedy moje mamrotanie. Czarodziejską taśmą naprawiam wszystko, co mi się zepsuje. Psidwak to duma naszej rodziny, a sowę kupiłam sobie sama z okazji urodzin, niech nosi listy. Mam zniżkę 10 PR na pomoce naukowe, ale nie byłam pewna, które z powyższych przedmiotów można tak traktować (chyba tylko lunaskop?). Z góry dziękuję adminowi sprawdzającemu za wykonanie dodatkowej matmy i ewentualną promkę! Promocja działa na lunaskop, po doliczeniu promocji odejmuję 10 PR, czyli finalny wynik to 195 <3
~ R |
| | Postać: Marcella Warren Ilość punktów: 100+ 30 + 40 + 5 = 175 Co otrzymujesz: teleportacja, magiczne atramenty, woreczek ze skóry wsiąkiewki, sowa, Dlaczego: teleportacji nauczyła się w szkole, magiczne atramenty są jej przydatne do porozumiewania się z ludźmi, z którymi czasem współpracuje, woreczek ze skóry wsiąkiewki stanowi zabezpieczenie dla jej cennych przedmiotów przed dostaniem się w niepożądane ręce (jak to się mówi, przezorny zawsze ubezpieczony!), a sowa to niemalże czarodziejskie must-have, listy trzeba jakoś wysyłać! Przyznane. A. |
| | Postać: Gwendoline Prewett Ilość punktów: 25 (chyba, że zniżka na przedmioty magizoologiczne obejmuje również zwierzątka, jak tak to -10) Co otrzymujesz: Sowa, kuguchar Dlaczego: Jako magizoolog potrzebuję w domu jakiegoś stworzenia. Sowa przydaje się podczas podróży do kontaktu z rodziną. Za sowę nic nie płacisz, bo -10, a za kuguchara 10. Już odjęłam, gotowe. A. |
| | Postać: Luther Allcot Ilość punktów: 105 PR Co otrzymujesz: Teleportacja I poziom + sowa Dlaczego: Sowa jest potrzebna do komunikacji. Teleportacji uczyłem się wiele lat, jest przydatna. Gotowe A. |
| | Postać: Diana Greengrass Ilość punktów: 5 + 100 = 105 Co otrzymujesz: Sowa, Teleportacja I Dlaczego: Sowa z Pokątnej do korespondencji służbowej i prywatnej. Podstawowa Teleportacja nauczona w Hogwarcie w ramach kursu teleportacji. Gotowe. A. |
| | Postać: Gwendoline Prewett Ilość punktów: 100 Co otrzymujesz: Teleportacja I Dlaczego: Bo Wendy uczestniczyła w Hogwarcie w kursie teleportacji. Gotowe. A. |
| | Postać: Rowan Greyback Ilość punktów: 100 + 5 (-10 = 0 bonus z rangi) + 5 (-10 = 0 bonus z rangi) + 5 + 10 + 10 + 20 + 20 + 40 = 205 Co otrzymujesz: teleportacja I, pies, sowa, magiczna miotła, marihuana x 2, płynna energia x 2, szósty zmysł Dlaczego: Teleportacji można nauczyć się jeszcze w Hogwarcie, pies, bo co to za życie bez psów, sowa przydaje się w korespondencji, miotła, bo trzeba sobie jakoś radzić na dłuższe dystanse i narkotyki, bo jak inaczej człowiek ma się wyluzować? Gotowe!
~R |
| | Postać: Sammuel Clearwater Ilość punktów: 5 + 300 Co otrzymujesz: Sowa + animagia Dlaczego: Nauka animagi po szkole oraz sowa do kontaktu Zrobione - G |
| | Postać: Darwin Olliander Ilość punktów: 50 + 30 + 10 + 40 + 15 + 30 + 5 + 10 + 100 + 100 = 390 Co otrzymujesz: czarodziejska taśma, klucze gringotta, magiczny zegarek kieszonkowy, woreczek ze skóry wsiąkiweki (mały), farby Stroulgera, samonapełniający się kubek, sowa, puszek pigmejski, teleportacja poziom I, oburęczność Dlaczego: czarodziejska taśma - warto to mieć; klucze gringotta - trzeba gdzieś trzymać te miliony; magiczny zegarek kieszonkowy - bardzo przydatny np. aby nie spóźnić się do pracy; woreczek ze skóry wsiąkiewki - przydatna rzecz; farby Stroulgera, samonapełniający się kubek - pamiątki po sonorusie; sowa - to korespondencji; puszek pigmejski - towarzysz życia; teleportacja poziom I - nauczył się w Hogwarcie; oburęczność - nauczył się korzystać z obu dłoni Gotowe.A. |
| | Postać: Sirius Black Ilość punktów: 300 + 5 = 305 Co otrzymujesz: animagia poziom I i sowa Dlaczego: umiejętności animagii nauczył się potajemnie w szkole, sowa potrzebna do komunikacji Gotowe. A. |
| | Postać: Godrica Scamander Ilość punktów: 125 Co otrzymujesz: Teleportacja I + sowa + Grzebień farbujący włosy + Magiczny gramofon Dlaczego: Teleportacji nauczyła się w Hogwarcie, a czymś listy trzeba wysyłać. Jest aktorką, więc zmienianie koloru włosów jest ważne przy występach. Gramofon jest po to, żeby bujać się do czegoś w domu. Done - G |
| | Postać: Severus Snape Ilość punktów: 100 + 5 + 5 + 20 = 130 Co otrzymujesz: Teleportacja I, Kociołek, Sowa, Sproszkowany bezoar Dlaczego: teleportacji nauczył się w szkole, sowa potrzebna jest do wysyłania listów, kociołek do warzenia eliksirów, a każdy szanujący się mistrz eliksirów powinien mieć w kieszeni odtrutkę na trucizny Gotowe. A. |
| | Postać: Vivienne Parkinson Ilość punktów: 300 + 5 = 305 Co otrzymujesz: legilimencja, sowa Dlaczego: Legilimencja jest dość przydatną umiejętnością, Viv uczęszczała na prywatne lekcje, aby się jej nauczyć. Sowa konieczna do komunikacji. Masz za małą magię ofensywną na legilimencję, ale sowa zatwierdzona. A. Omg, ale ze mnie ślepa kura, faktycznie! XD Ale nic nie szkodzi, reszta punktów prędzej czy później się znajdzie. |
| | Postać: Silver Charpentier Ilość punktów: 305 PR Co otrzymujesz: Animagia I + sowa Dlaczego: Animagii uczyłam się długi czas, jestem rejestrowana. Sowa niezbędna do komunikacji. Gotowe. A. |
| | |
| |