| | Wydaj punkty! W tym temacie możesz wydać swoje punkty! Co możesz za nie kupić znajdziesz w temacie sklepik Mg.Wzór: - Kod:
-
[b]Postać[/b]: jaka postać [b]Ilość punktów:[/b] Ile punktów wydajesz [b]Co otrzymujesz:[/b] Wymień wszystko co otrzymujesz [b]Dlaczego[/b]: Krótko uzasadnij swój zakup. Po zgłoszeniu zakupu poczekaj na zatwierdzenie od administratora, a następnie nie zapomnij zapisać go w swoim dzienniczku. |
| | Postać: Antonius Octavianus Ilość punktów: 305 PR Co otrzymujesz: Teleportacje na poziomie I i II oraz Sowę Dlaczego: Jestem aurorem, muszę potrafić się teleportować i czymś wysyłać listy Przyklepane. - B |
| | Postać: Ida Lovegood Ilość punktów: 15 Co otrzymujesz: Sowa, magiczna miotła, kociołek Dlaczego: Ida jest uzdrowicielem, potrzebuje sowy do kontaktu z miejscem pracy i pacjentami, magiczna miotła to jej środek lokomocji za pomocą którego podróżuje do pracy, a kociołek przydaje się do warzenia lekarstw i eliksirów. Punkty odjęte! - B. |
| | Postać: Katherine Venitius Ilość punktów: 300 + 5 + 10 + 10 = 325 PR Co otrzymujesz: Oklumencja I + sowa + wykrywacz czarnej magii + Lunaskop Dlaczego: Oklumencja jest po prostu przydatna, a szczególnie wtedy gdy ktoś mógłby wykorzystać legilimencję do podsuwania fałszywych wizji - nauka oklumencji zalecone przez nauczyciela wróżbiarstwa. Sowa - po prostu przydatna, a jeże Kat nie wydają się idealnymi posłańcami. Wykrywacz czarnej magii - przydatne w pracy łamacza klątw. Lunaskop - jako wróżbita Kat interesuje się też astronomią, więc jest to już gadżet na własne potrzeby. Przyklepane! - B. |
| | Postać: Saiorse McSweeney Ilość punktów: 400 Co otrzymujesz: Teleportacja I, Animagia I, Dlaczego: Zdany egzamin na teleporatcję w wieku 17 lat, zarejesrowanie jako animaga (lis rudy) w wieku 21 lat, No i zaakceptowane! - B. |
| | Postać: Bernice Diggory Ilość punktów: 100 + 5 + 5 + 40 + 30 + 10 + 30 = 220 Co otrzymujesz: Teleportacja (I) + piesek + sowa + miotła - najnowszy model + Klipsy do spinania gałązek + magiczny gramofon + mały magiczny namiot Dlaczego: Teleportacji nauczyłam się w szkole, pieski kocham, więc chcę, będę też wysyłać listy, jestem zawodowcem, więc potrzebuję miotły i klipsów, gramofon, bo jestem fanką mugolskiej muzyki i namiot, bo większy to za duży luksus, a jadę na festiwal i trzeba mieć bazę wypadową. Zrobione! - G. |
| | Postać: Lara Palmer Ilość punktów: 100 + 5 + 40 + 5 + 30 + 30 + 40 + 40 + 80 = 370 Co otrzymujesz: Teleportacja (I) + sowa + miotła - najnowszy model + pasta fleetwooda + mały magiczny namiot + klipsy do spinania gałązek + szczeźnik (susz) x2 + marihuana x4 + amfetamina x2 Dlaczego: Teleportację wyniosłam ze szkoły, sowy potrzebuję do listów, miotły, pasty i klipsów do wykonywania mojej pracy, w namiocie czasem nocuję, a bez narkotyków nie funkcjonuję normalnie. Sprzedane! - G |
| | Postać: Nathaniel Borgin Ilość punktów: 305 Co otrzymujesz: Animagia I, Sowa. Dlaczego: Animagi nauczyłem się w niedługim czasie po skończeniu szkoły. Sowa zawsze się przyda do listów. Przyklepane - G. |
| | Postać: Rory Clearwater Ilość punktów: 305 PR Co otrzymujesz: Teleportacja I i II, Sowa (mądra głowa) Dlaczego: Szkolenie aurorskie i lata służby starczyły, żeby nauczyć się teleportować, no i sowa też się przyda do wysyłania listów! Przyklepane.
- G.
Ostatnio zmieniony przez Rory Clearwater dnia 27.10.20 0:00, w całości zmieniany 1 raz
|
| | Postać: Bernice Diggory Ilość punktów: 2x40 + 2x40 + 2x10 = 180 Co otrzymujesz: Dwa razy szósty zmysł i dwa razy amfetamina i 2 razy marihuana. Dlaczego: Jadę na Sonorus ludzie. Klepnięte.
- R. |
| | Postać: Lara Palmer Ilość punktów: 15 Co otrzymujesz: Farby Stroulgera Dlaczego: Chcę się świecić w nocy! Gotowe. A. |
| | Postać: Rosie Nott Ilość punktów: 100 + 30 + 30 + 5 + 5 + 10 + 30 + 40 + 40 = 290 Co otrzymujesz: Teleportacja (I), Klucze Gringotta, mały magiczny namiot, magiczna miotła, sowa, płyta winylowa, magiczne kajdanki szamana, szósty zmysł, fałszywa amortencja Dlaczego: Zdała egzamin na teleportację w wieku 17 lat, klucze Gringotta potrzebne do trzymania $$ Nottów, miotła do sprawnego poruszania się, sowa do listów, a reszta... to przygotowania na festiwal! Gotowe. A. |
| | Postać: Katherine Venitius Ilość punktów: 20(ranga Znawca Artefaktów) + 40 = 60 PR Co otrzymujesz: Magiczne kajdanki Szamana + opiłki srebra Dlaczego: Bardzo fajna pamiątka z festiwalu, którą można podarować komuś ważnemu, więc myślę przyszłościowo~ A opiłki przydadzą się rytualnie, trzeba mieć cokolwiek w zanadrzu. Gotowe. A. |
| | Postać: Lethe Borgin Ilość punktów: 145 Co otrzymujesz: teleportacja I, klucze do Gringotta, wykrywacz czarnej magii, sowa Dlaczego: Teleportacji nauczyłam się jeszcze w szkole, w skrytce bankowej zostawiam złoto i niektóre odnalezione skarby, wykrywacz czarnej magii pomaga mi w pracy, a sowa jest mi niezbędna do dostarczania listów. Gotowe. A. |
| | Postać: Antonius Octavianus Ilość punktów: 30 + 40 = 70 Co otrzymujesz: Klucze do Gringotta, szósty zmysł, Dlaczego: Gdzieś trzeba trzymać pieniądze na narkotyki + jadę na Sonorusa, na trzeźwo tam się nie da Zrobione. - B. |
| | Postać: Atalanta Slughorn Ilość punktów: 5 + 30 = 35 Co otrzymujesz: Sowa + Klucze do Gringotta Dlaczego: Jakoś trzeba wysyłać listy do fanów i mieć gdzie odkładać pensję, tak by nigdzie nie zginęła w niewyjaśnionych okolicznościach. Done. - B. |
| | Postać: Adara fawley Ilość punktów: 275 Co otrzymujesz: Teleportacja I, miotła - nowszy model, wykrywacz czarnej magii, sowa, ogniste cukierki, opaski na kolana i łokcie ze smoczej skóry, magiczny gramofon, klucze Gringotta Dlaczego: Inwestuję w wyprawkę kursanta, teleportować nauczyłam się na kursach, a reszta to zwykłe potrzeby wieku młodzieżowego Zrobione. - B. |
| | Postać: Marlene McKinnon Ilość punktów: 5 + 100 + 10 = 115 Co otrzymujesz: sowa + teleportacja (I) + magiczny gramofon Dlaczego: Piszę listy, więc potrzebuję sowy, teleportacji nauczyłam się w szkole i jako że moja praca związana jest ze śpiewaniem i muzyką, co jakiś czas muszę uczyć się nowych piosenek, a wiadomo, że najłatwiej jest z akompaniamentem. Zrobione. - B. |
| | Postać: Ferris Ilość punktów: 155 Co otrzymujesz: teleportacja poz I - 100p, Brzękadło - 20p, sowa -5p, klucze do Gringotta -30p Dlaczego: teleportacja nauczona jeszcze w szkole, brzekadło ze względu na pracę w rezerwacie, klucze do banku - bo udało mu się ogarnąć skrytkę. Zrobione - G. |
| | Postać: Alice Norton Ilość punktów: 100 + 20 + 10 + 10 + 5 = 145 Co otrzymujesz: Teleportacja (poziom I) + Fałszoskop + Grzebień farbujący włosy + Magiczny zegarek kieszonkowy + Sowa Dlaczego: Teleportacja to jedna z niewielu umiejętności jakie wyciągnęła ze szkoły, fałszoskop pomoże unikać klientów którzy nie mają zamiaru zapłacić lub mają zamiary jeszcze gorsze, grzebień pomoże zmieniać swój wygląd i oddzielić życie prywatne od zawodowego, zegarek pomoże utrzymać rytm dnia Alice w ryzach. Sowa to magiczny środek komunikacji. Zrobione. A. |
| | Postać: Marianne Ahn Ilość punktów: 50 + 20 + 20 + 10 + 5 + 5 + 5 = 115 (z policzoną zniżką dla uzdrowiciela) Co otrzymujesz: Matagot, woda miodowa, eliksir dodający wigoru, sproszkowany bezoar, eliksir czyszczący rany, sowa, kociołek Dlaczego: woda miodowa + sproszkowany bezoar - często sama tworzy własne elikisry, i często ma przy sobie jakieś składniki, związane to jest też z jej pracą, eliksir dodający wigoru - często brakuje jej energii, może powiedzieć, że lekko uzależniona, eliksir czyszczący rany - warto mieć takie coś przy sobie w każdej sytuacji, sowa - do wysyłania listów, kociołek - do robienia eliksirów, wiąże się to z jej pracą, matagot - chciała mieć towarzysza Gotowe. A. |
| | Postać: Saiorse McSweeney Ilość punktów: 5 Co otrzymujesz: sowa Dlaczego: Leshy musi rozprostować skrzydła Gotowe. A. |
| | Postać: Viola Rosier Ilość punktów: 100 + 50 + 5 + 10 + 10 + 40 + 10 + 60 - 10 (Znawca artefaktów) = 275 PR Co otrzymujesz: Teleportacja I poziom, magiczna taśma, kociołek, kompas miotlarski, Mapa Mundi, Miotła - nowszy model, Wykrywacz czarnej magii, Opaski na kolana i łokcie ze smoczej skóry Dlaczego: Viola dużo podróżuje, wiele z tych wypraw bywa niebezpieczna. Każdy z tych przedmiotów byłby pomocny. Teleportacji uczyła ją czarownica z którą zamieszkała mając 16 lat. Zrobione - G |
| | Postać: Cyril Woodward Ilość punktów: 5 + 100 = 105 Co otrzymujesz: sowa, teleportacja (I) Dlaczego: ludzie listy piszą, a teleportacji nauczyłem się w szkole Dodane - B. |
| | Postać: Theseus Lestrange Ilość punktów: 5 + 30 + 100 = 135 Co otrzymujesz: sowa, klucze Gringotta, teleportacja (I) Dlaczego: sowa niezbędna do wysyłania listów, klucze do skrytki potrzebuję, aby gdzieś przetrzymywać pieniądze (i nie tylko), teleportacji standardowo nauczyłem się w szkole. Dodane. - B. |
| | |
| |