| Amos Roslyn "Icarus" Diggory AKTA. ▲ Data i miejsce urodzenia: 18 marca 1953, Edynburg ▲ Nazwisko panieńskie matki: Prewett ▲ Zawód: szukający w Sroki z Montrose - na boisku nazywany Icarusem ▲ Genetyka: - ▲ Status krwi: czysta półkrwi ▲ Status finansowy: zamożny ▲ Znaki szczególne: miodowe i rozczochrane włosy, liczne piegi, pamiątki po oparzeniu na dłoniach ▲ Różdżka: cedr, włókno z serca hipogryfa, giętka, 11 cali ▲ Największy lęk: choć może brzmieć to komicznie - jednym z jego największym lęków jest... ślub; gdyby jednak stanął oko w oko z boginem to przybrałby on kształt płomienia ognia ▲ Największe marzenie: bycie wolnym, odnoszącym sukcesy człowiekiem; chciałby być bohaterem swoich czasów, chciałby być najlepszym graczem w historii, chciałby być najbardziej poważanym czarodziejem - nie zniósłby upokorzenia ▲ Wizerunek: Max Irons
▲ Stosunek do mugoli: chciałby się nazwać osobą tolerancyjną i choć sprawia takie pozory, głosząc kwieciste tezy o wszelkiej równości i postępowości, to w rzeczywistości przy mugolach czuje się nieswojo i kompletnie nie potrafi się z nimi dogadać; podświadomie poszukuje znajomych wśród czystokrwistych, arystokratycznych rodach ▲ Stosunek do czarnej magii: fascynuje go czarna magia, pozostaje jednak dla neigo granicą między dobrem a złem BIOGRAFIA.i just want to be adored Chciałbym być inny niż mój ojciec, ale niedaleko pada iskra od różdżki. Chciałbym być lepszy, silniejszy i mądrzejszy, ale zamknięto mnie w skorupie człowieka, który żyje ambicjami swoich rodziców. Śmieję się z nich, dając im do zrozumienia, że te wszystkie historie to zwykłe mrzonki, które tylko odbierają smak dyniowych pasztecików, ale prawda jest zupełnie inna. Już od dziecka robiłem wszystko, by ludzie mówili o mnie jak najlepiej. Udzielałem korepetycji, pilnowałem porządku w szkole, zostałem prefektem, a z czasem nawet objąłem funkcję kapitana drużyny Ślizgonów. STATYSTYKI.magia ofensywna | 13 | magia defensywna | 13 | magia użytkowa | 15 | alchemia | 7 | transmutacja | 7 | sprawność fizyczna | 25 | zdolności manualne | 20 | kreatywność | 10 | wiedza historyczna | 0 | charyzma | 10 |
|
|