:: Fiendfyre :: Organizacja :: Strefa MG
Fiendfyre
Fiendfyre
Konta Specjalne
▲ 27.05.20 18:12 | Zadania stałe

Zadania Stałe



Zadania stałe to są czynności za, które wykonanie w trakcie wątku/ów można dostać punkty rozwoju.



Poniżej znajdują się zadania za 5 PR:
- Można wykonać 5 takich zadań w ciągu rozdziału fabularnego
- Za każde z zadań punkty rozwoju można dostać tylko raz



  • Zrób zakupy na Pokątnej.
  • Wybierz się na spacer po magicznym parku lub lesie i nawiąż kontakt z mieszkającymi tam istotami.
  • Przejdź się ulicami Nokturnu po zmierzchu.
  • Wdaj się w publiczną bójkę "na pięści".
  • Rzuć zaklęcie w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem. Opisz skutki tego działania.
  • Wdaj się w pojedynek na zaklęcia.
  • Spróbuj ugotować zwyczajne jedzenie z dodatkiem magicznych składników. Opisz wynik tego eksperymentu.
  • Pojaw się w niewłaściwym kominku.
  • Pokłóć się z kimś o przekonania.
  • Porozmawiaj o mugolach. Wyraź swoje stanowisko, co do ich pozycji we współczesnym świecie.
  • Zapisz się na całkowicie niepotrzebny staż lub szkolenie podsunięte ci z przypadkowo otrzymanej ulotki.
  • Spróbuj przekonać inną osobę, by uczęszczała z tobą na te zajęcia.
  • Odwiedź sąsiada (postać mieszkającą w tej samej kamienicy lub w pobliskim domu).
  • Zajmij się leczeniem cudzych ran.
  • Zajmij się leczeniem własnych ran.
  • Traf do Munga jako pacjent i rozegraj tam wątek.
  • Zajmij się leczeniem magicznego zwierzęcia.
  • Publicznie wygłaszaj opinie polityczne.
  • Wyślij list do redakcji jednej z gazet.
  • Odwiedź jeden z barów i wdaj się w głośną dyskusję na kontrowersyjny temat.
  • Oświadcz się lub usłysz propozycję ślubu.
  • Upij się i spędź noc w rynsztoku, na ławce w parku lub na klatce schodowej przypadkowej kamienicy.
  • Podejmij prywatną praktykę medyczną.
  • Udaj się na cmentarz i zapal magiczne świece ku pamięci zmarłych.
  • Spróbuj zeswatać dwie osoby. Przecież oni tak do siebie pasują.
  • Opisz powikłania związane z chorobami lub klątwami ciążącymi na postaci.
  • Przygotuj eliksir, maść lub inny medykament.
  • Wyślij komuś wyjca.
  • Wyślij komuś łajnobombę.
  • Wyślij obraźliwą wiadomość do urzędnika państwowego. Może być to nawet sam Minister Magii.
  • Napisz wątek, w którym opiekujesz się magicznymi roślinami.
  • Napisz wątek, w którym opiekujesz się magicznym zwierzęciem.
  • Rozsiewaj plotki na temat istotnych kwestii politycznych lub społecznych.
  • Korzystaj z umiejętności specjalnej, genetyki lub umiejętności swojej rasy.
  • Eksperymentuj z jakąś dziedziną magii. Opisz skutki tych działań.
  • Ćwicz umiejętności magiczne.
  • Spróbuj szczęścia w czarodziejskiej grze.




Są również zadania za 10 punktów rozwoju:
- Z poniższych zadań można się rozliczyć tylko 3 razy w przeciągu okresu fabularnego
- Również za każde zadanie punkty można dostać tylko raz



  • Miej wypadek miotlarski wymagający zakupu nowej miotły. Rozegraj zarówno wypadek jak i zakup nowej miotły.
  • Zderz się z kimś podczas lotu na miotle, w wątku zawżyj jakie były tego skutki.
  • Zorganizuj nielegalne przyjęcie lub zgromadzenie, zgodnie z tematem wydarzenia prywatne.
  • Zorganizuj bankiet lub przyjęcie zgodnie z tematem wydarzenia prywatne.
  • Zmień miejsce pracy lub awansuj.
  • Spróbuj na własną rękę wyremontować miejsce zamieszkania. Opisz napotkane problemy.
  • Miej wypadek związany z wykonywanym zawodem.
  • Wdaj się w skandal i zostań z tego powodu opisany przez gazetę lub radio.
  • Daj złapać się reporterowi magicznego radia na ulicy.
  • Dokonaj nielegalnej transakcji (jako sprzedający lub kupujący).
  • Daj się złapać Patrolowi Uderzeniowemu i skutecznie przekonaj, by puścili Cię wolno.
  • Spróbuj wręczyć łapówkę urzędnikowi państwowemu.
  • Zorganizuj własny ślub.
  • Po odniesieniu poważnych obrażeń magicznych, odmów pojawienia się w Mungu i spróbuj leczyć je w domu.
  • Weź udział w akcji społecznej związanej z renowacją magicznych uliczek. Pomóż w dbaniu o czarodziejski Londyn.
  • Odnieś trwałe obrażenia lub stań się ofiarą klątwy.
  • Stań w obronie mugola lub mugolaka, gdy zagrożone jest jego zdrowie lub życie.