| Zadania StałeZadania stałe to są czynności za, które wykonanie w trakcie wątku/ów można dostać punkty rozwoju. Poniżej znajdują się zadania za 5 PR: - Można wykonać 5 takich zadań w ciągu rozdziału fabularnego - Za każde z zadań punkty rozwoju można dostać tylko raz
- Zrób zakupy na Pokątnej.
- Wybierz się na spacer po magicznym parku lub lesie i nawiąż kontakt z mieszkającymi tam istotami.
- Przejdź się ulicami Nokturnu po zmierzchu.
- Wdaj się w publiczną bójkę "na pięści".
- Rzuć zaklęcie w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem. Opisz skutki tego działania.
- Wdaj się w pojedynek na zaklęcia.
- Spróbuj ugotować zwyczajne jedzenie z dodatkiem magicznych składników. Opisz wynik tego eksperymentu.
- Pojaw się w niewłaściwym kominku.
- Pokłóć się z kimś o przekonania.
- Porozmawiaj o mugolach. Wyraź swoje stanowisko, co do ich pozycji we współczesnym świecie.
- Zapisz się na całkowicie niepotrzebny staż lub szkolenie podsunięte ci z przypadkowo otrzymanej ulotki.
- Spróbuj przekonać inną osobę, by uczęszczała z tobą na te zajęcia.
- Odwiedź sąsiada (postać mieszkającą w tej samej kamienicy lub w pobliskim domu).
- Zajmij się leczeniem cudzych ran.
- Zajmij się leczeniem własnych ran.
- Traf do Munga jako pacjent i rozegraj tam wątek.
- Zajmij się leczeniem magicznego zwierzęcia.
- Publicznie wygłaszaj opinie polityczne.
- Wyślij list do redakcji jednej z gazet.
- Odwiedź jeden z barów i wdaj się w głośną dyskusję na kontrowersyjny temat.
- Oświadcz się lub usłysz propozycję ślubu.
- Upij się i spędź noc w rynsztoku, na ławce w parku lub na klatce schodowej przypadkowej kamienicy.
- Podejmij prywatną praktykę medyczną.
- Udaj się na cmentarz i zapal magiczne świece ku pamięci zmarłych.
- Spróbuj zeswatać dwie osoby. Przecież oni tak do siebie pasują.
- Opisz powikłania związane z chorobami lub klątwami ciążącymi na postaci.
- Przygotuj eliksir, maść lub inny medykament.
- Wyślij komuś wyjca.
- Wyślij komuś łajnobombę.
- Wyślij obraźliwą wiadomość do urzędnika państwowego. Może być to nawet sam Minister Magii.
- Napisz wątek, w którym opiekujesz się magicznymi roślinami.
- Napisz wątek, w którym opiekujesz się magicznym zwierzęciem.
- Rozsiewaj plotki na temat istotnych kwestii politycznych lub społecznych.
- Korzystaj z umiejętności specjalnej, genetyki lub umiejętności swojej rasy.
- Eksperymentuj z jakąś dziedziną magii. Opisz skutki tych działań.
- Ćwicz umiejętności magiczne.
- Spróbuj szczęścia w czarodziejskiej grze.
Są również zadania za 10 punktów rozwoju: - Z poniższych zadań można się rozliczyć tylko 3 razy w przeciągu okresu fabularnego - Również za każde zadanie punkty można dostać tylko raz
- Miej wypadek miotlarski wymagający zakupu nowej miotły. Rozegraj zarówno wypadek jak i zakup nowej miotły.
- Zderz się z kimś podczas lotu na miotle, w wątku zawżyj jakie były tego skutki.
- Zorganizuj nielegalne przyjęcie lub zgromadzenie, zgodnie z tematem wydarzenia prywatne.
- Zorganizuj bankiet lub przyjęcie zgodnie z tematem wydarzenia prywatne.
- Zmień miejsce pracy lub awansuj.
- Spróbuj na własną rękę wyremontować miejsce zamieszkania. Opisz napotkane problemy.
- Miej wypadek związany z wykonywanym zawodem.
- Wdaj się w skandal i zostań z tego powodu opisany przez gazetę lub radio.
- Daj złapać się reporterowi magicznego radia na ulicy.
- Dokonaj nielegalnej transakcji (jako sprzedający lub kupujący).
- Daj się złapać Patrolowi Uderzeniowemu i skutecznie przekonaj, by puścili Cię wolno.
- Spróbuj wręczyć łapówkę urzędnikowi państwowemu.
- Zorganizuj własny ślub.
- Po odniesieniu poważnych obrażeń magicznych, odmów pojawienia się w Mungu i spróbuj leczyć je w domu.
- Weź udział w akcji społecznej związanej z renowacją magicznych uliczek. Pomóż w dbaniu o czarodziejski Londyn.
- Odnieś trwałe obrażenia lub stań się ofiarą klątwy.
- Stań w obronie mugola lub mugolaka, gdy zagrożone jest jego zdrowie lub życie.
|
|