| | Magiczne zawody Ze względu na wpływ partii rządzącej w Wielkiej Brytanii większość dużych przedsiębiorstw jest przedsiębiorstwami publicznymi, kontrolowanymi przez odpowiednie Departamenty Ministerstwa Magii. Wyjątkami są: Bank Gringotta, tradycyjnie prowadzony przez gobliny, oraz małe przedsiębiorstwa i manufaktury.
Jeśli przedsiębiorstwa, które ma na forum swoją lokalizację nie ma na tej liście, nie martw się i śmiało możesz wybrać je na swój zawód - zostanie on dopisany, gdy zaakceptowana zostanie Twoja karta postaci. Podobnie ma się sprawa z drużynami Quidditcha.
Ostatnio zmieniony przez Fiendfyre dnia 17.09.20 21:18, w całości zmieniany 2 razy
|
| | Ministerstwo Magii Biuro Ministra Magii:Minister Magii: Harold Minchum Doradca Ministra Magii: do objęcia jedynie drogą fabularnąBiuro Starszego Podsekretarza Ministra Magii: Starszy Podsekretarz Minista Magii: do objęcia jedynie drogą fabularnąMłodszy Asystent Ministra Magii: do objęcia jedynie drogą fabularnąPersonel Pomocniczy: do objęcia jedynie drogą fabularnąDepartament Przestrzegania Prawa Czarodziejów Każdy czarodziej chcący podjąć pracę w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów nie może mieć problemów z prawem - zdarzały się przypadki odmowy przyjęcia nawet z powodu mandatu za parkowanie miotły. Szef Departamentu Przestrzegania Prawa Czarodziejów: Milicenta Bagnold (NPC) Zastępca Szefa: do objęcia jedynie drogą fabularnąBiuro Aurorów: Szef Biura Aurorów: Rudolf Scrimgeour (NPC) Aurorzy: Antonius Octavianus, Isaac Cohen - opis stanowiska:
Aurorzy to elitarna jednostka czarodziejów wyszkolonych do walki z czarnoksiężnikami. Jej członkowie mają kwalifikacje oraz pozwolenie by móc aresztować czarodziejów, którzy podejrzani są o używanie niebezpiecznej czarnej magii. Szkolenie aurorskie jest bardzo długie i wyczerpujące. Aby ubiegać się o przyjęcie na kurs należy zaliczyć przynajmniej pięć OWuTeMów na ocenę Powyżej Oczekiwań lub Wybitny. Są to konkretnie Eliksiry, Obrona przed Czarną Magią, Transmutacja, Zielarstwo i Zaklęcia. Minimalny czas trwania szkolenia to trzy lata, przy czym starszy auror prowadzący kursanta może zadecydować czy jest on odpowiednio przygotowany do otrzymania licencji i wedle wyników wydłużyć czas trwania nauki. Ledwie połowa kursantów kończy naukę w najkrótszym jej czasie. Wymagania:* magia defensywna, magia ofensywna, sprawność fizyczna Departament Substancji Odurzających:Szef Departamentu: do objęcia jedynie drogą fabularnąUrzędnicy: - odpis stanowiska:
Jest niewielkim biurem, mającym dwa główne zadania - zabezpieczenie dowodów będących nielegalnymi lub szkodliwymi substacjami lub eliksirami oraz wydawanie oświadczeń na temat tych nowo odkrytych, które muszą być następnie zaakceptowane przez personel pomocniczy Ministra Magii. By móc aplikować na stanowisko w tym departamencie należy uzyskać wynik przynajmniej Powyżej Oczekiwań z OWuTeMów z przedmiotów Zielarstwo oraz Eliksiry. Szkolenie na urzędnika biura trwa około roku, jeśli czarodziej nie ma odpowiednich kwalifikacji z poprzednio wykonywanych zawodów. Wymagania: Alchemia
Departament Kontroli Magicznego Wyposażenia:Szef Departamentu: do objęcia jedynie drogą fabularnąUrzędnicy: - opis stanowiska:
Odpowiada za nieautoryzowane użycie przedmiotów magicznych oraz ocenianie poziomu niebezpieczeństwa nowych wynalazków. Ściśle współpracuje z Urzędem Patentów Absurdalnych. Jest też miejscem zabezpieczenia dowodów będących przedmiotami magicznymi, również takich z nałożonymi nań klątwami. Z tego powodu by ubiegać się o stanowisko w Departamencie Kontroli Magicznego Wyposażenia należy uzyskać wynik przynajmniej PO z przedmiotu Obrona przed Czarną Magią. Szkolenie na urzędnika ów biura trwa około roku, jeśli kandydat nie ma odpowiedniego doświadczenia. Wymagania: Magia defensywna
Urząd Niewłaściwego Użycia Czarów: Szef Departamentu: do objęcia jedynie drogą fabularnąUrzędnicy: - opis stanowiska:
Zajmuje się przede wszystkim rejestrowaniem skutków ubocznych spowodowanych przez nieodpowiednie użycia zaklęć, by wyeliminować je w przyszłości, kontrolowaniem młodych czarodziejów poprzez nałożone na nich Zaklęcie Namiaru oraz pociąganiem do odpowiedzialności czarodziejów, którzy używają magii w obecności mugoli. Ściśle współpracują z Magiczną Policją oraz Departamentem Tajemnic. Czarodzieje do tego departamentu przyjmowani są na podstawie indywinualnego rozpatrywania wniosku, jedynym znanym wymaganiem jest zaliczenie wszystkich SUMów na wynik przynajmniej Zadowalający. Szkolenie trwa około roku. Wymagania: Magia użytkowa, (opcjonalnie) magia defensywna Urząd Niewłaściwego Użycia Produktów Mugoli:Szef Departamentu: do objęcia jedynie drogą fabularnąUrzędnicy: - opis stanowiska:
Obowiązkami tego biura jest rejestrowanie używania produktów pochodzenia niemagicznego oraz przechowywanie ich jako dowodów w sprawach prowadzonych przez służby porządkowe. Kandydaci do tego urzędu przyjmowani są na zasadzie rozpatrywania wniosku, jednak dobrze patrzy się na zdawanie przedmiotu Mugoloznawstwo na OWuTeMach oraz zaliczenie go na wynik Zadowalający lub lepiej. Szkolenie trwa około roku. Wymagania: ranga: z mugolami za pan brat
Służby Administracyjne Wizengamotu:Szef Służb Administracyjnych: do objęcia jedynie drogą fabularnąUrzędnicy: Rosalie Nott - opis stanowiska:
Obowiązkami tego biura jest składowanie i opieka nad dokumentacją składowaną przez Wizengamot - najwyższy sąd czarodziejów. Wysoko postawieni urzędnicy tego biura mogą awansować na sekretarza sądowego. Wymagania: Wiedza magiczna Patrol Czarodziejskiej PolicjiKomendant: Caspar Avery (NPC) Funkcjonariusze: Detektywi: Laurence Crouch Koronerzy: - opis stanowiska:
Zwany również Brygadą Uderzeniową, jest jednostką policyjną zajmującą się wykroczeniami, w których nie bierze udziału czarna magia. Zajmuje się monitorowaniem i aresztowaniem czarodziejów odpowiedzialnych za mniejsze lub większe przewinienia - wandalizm, kradzieże, fałszerstwo, a nawet morderstwa bez udziału czarnej magii. Wraz z wprowadzeniem stanu wojennego przez Ministra Magii do obowiązków Magicznej Policji dołączyło również patrolowanie i monitorowanie zachowań czarodziejów w trakcie godziny policyjnej. Są jednostką bardziej liczną niż Biuro Aurorów, a ich stanowiska dzielą się na dwa stopnie - posterunkowi, którzy zobowiązani są do noszenia niebieskich uniformów, zawierających czarodziejskie szaty w odpowiednim kolorze oraz płaszczy z informacją o przynależności do jednostki, oraz detektywi, którzy zajmują się najtrudniejszymi zagadkami kryminalnymi i są bezpośrednimi przełożonymi wszystkich czarodziejów o niższym stopniu. W związku ze specyfiką biura, rozpatrywane są tylko wnioski kandydatów, którzy zaliczyli OWuTeMy z przedmiotów Transmutacja, Obrona przed Czarną Magią oraz Zaklęcia na ocenę przynajmniej Zadowalający. Szkolenie trwa około dwa lata, jednak podobnie jak w przypadku Biura Aurorów, może zostać ono wydłużone, jeśli oceny danego kursanta nie będą zadowalające. Brygada Uderzeniowa ma uprawnienia by aresztować czarodziejów podejrzanych o czyny karalne. Na terenie biura Patrolu Magicznej Policji znajduje się również jednostka koronerów - specjalnie wyszkolonych czarodziejów, którzy zajmują się zabezpieczaniem miejsc zbrodni. Wymagania: Magia defensywna, dodatkowo dla koronerów - magia użytkowa
Rejestr animagów:Szef biura: do objęcia jedynie drogą fabularnąUrzędnicy: - opis stanowiska:
Najmniejsze z biur w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów, jest miejscem rejestracji i prowadzenia kontroli nad animagami przebywającymi na terenie Wielkiej Brytanii i Irlandii. Nakłada kary i kontrole za brak rejestracji jako animag. Rejestracja w tym biurze obowiązuje również obcokrajowców - nawet jeśli są zarejestowani w swoim kraju, brak rejestracji w tym biurze może równać się z wystosowaniem kary pieniężnej lub w drastycznych przypadkach nakładane jest na danego czarodzieja Zaklęcie Namiaru. Czarodzieje do tego departamentu przyjmowani są na podstawie indywidualnego rozpatrywania wniosku. Wymagania: Transmutacja
Wizengamot - Opis stanowiska:
Wizengamot jest sądem czarodziejów Wielkiej Brytanii. Choć oficjalnie jest uznawany za część Departamentu Przestrzegania Prawa, jako jedyny nie znajduje się na poziomie II, za to zajmuje X. Zasiadają w nim najczęściej uznani czarodzieje o nienagannej reputacji, a zajmowanie stanowiska sędziego jest uznawane za duży prestiż. By zostać częścią Wizengamotu należy mieć przynajmniej 35 lat i mieć opisane w historii zasługi dla magicznego świata lub pracę na wysokim stanowisku w Ministerstwie Magii w przeszłości. Nie jest to wprawdzie regułą obowiązującą zawsze, ale największe szanse na pozycję sędziego mają byli pracownicy Departamentu Przestrzegania Prawa.
Wymagania: przynajmniej jedna magiczna zdolność na poziomie III, wiedza historyczna
Najwyższy Sędzia Wizengamotu: do objęcia jedynie drogą fabularnąSędziowie: * - wymóg konieczny na poziomie min. II,
Ostatnio zmieniony przez Fiendfyre dnia 25.10.20 11:57, w całości zmieniany 8 razy
|
| | Departament Magicznych Wypadków i Katastrof
Szef Departamentu Magicznych Wypadków i Katastrof: Anthony Longbottom (NPC) Zastępca Szefa: do objęcia jedynie drogą fabularnąCzarodziejskie Pogotowie Ratunkowe:Szef Departamentu: do objęcia jedynie drogą fabularnąRatownicy: - opis stanowiska:
CPR (czarodziejksie pogotowie ratunkowe) to oddział wyszkolonych czarodziejów, których głównym zadaniem jest odwracanie skutków złego lub niedokładnego zastosowania zaklęć lub niepoprawnej teleportacji, która skutkuje rozszczepieniem. Wymagania: Magia użytkowa Kwatera Główna Amnezjatorów:Szef Kwatery: do objęcia jedynie drogą fabularnąRatownicy: - opis stanowiska:
Amnezjatorzy to pracownicy ministerstwa, których zadaniem jest usuwanie pamięci mugolom, którzy byli świadkami użycia magii, bądź widzieli magiczne stworzenia. Wymagania: Magia ofensywna, (opcjonalnie) leginimencja Komitet Łagodzenia Mugoli:Szef Komitetu: do objęcia jedynie drogą fabularnąUrzędnicy: - opis stanowiska:
Celem pracowników jest wymyślanie wymówek dla mugoli, którzy byli świadkami magii, lub widzieli inne nadprzyrodzone rzeczy. Najczęstszym wyjaśnieniem jest wybuch gazu, zwarcie prądu, bądź pożar. Wymagania: Magia ofensywna, (opcjonalnie) ranga specjalna: z mugolami za pan brat Niewidzialny Oddział Zadaniowy:Szef Oddziału: do objęcia jedynie drogą fabularnąAgenci: Nathaniel Borgin - opis stanowiska:
Zadaniem agentów jest pilnowanie, aby czarodzieje oraz magiczne stworzenia nie zostały odkryte przez mugoli. Dla przykładu, to oni narzucili zaklęcie na Hogwart, aby dla ludzi wydał się ruinami zamku. Wymagania: Transmutacja, magia ofensywna Komisja do spraw Eksperymentalnych Zaklęć:Szef Komisji: do objęcia jedynie drogą fabularnąUrzędnicy: - opis stanowiska:
Komisja ta ustala, czy nowe zaklęcia tworzone przez czarodziei są bezpieczne do użytku publicznego, ewentualnie zatwierdza je i wpisuje do spisu zaklęć np. nauczanych, bądź je zakazuje i nie pozwala na dalsze rozprowadzanie. Wymagania: Magia użytkowa Rada Nadzorcza Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie:Szef Rady: do objęcia jedynie drogą fabularnąUrzędnicy: - opis stanowiska:
Rada Nadzorcza kontroluje czy poziom nauczania w Hogwarcie jest wystarczająco wysoki, czy prawa uczniów i nauczycieli są przestrzegane oraz czy dyrektor placówki wywiązuje się ze wszystkich swoich obowiązków. Rada również ustala pensje pracowników i potrzebe remontów. Wymagania: Wiedza magiczna Personel Techniczny:Kierownik: do objęcia jedynie drogą fabularnąUrzędnicy: - opis stanowiska:
Dach przecieka? Ktoś przez przypadek zalał biuro zaklęciem aguamenti? Tutaj pojawia się personel techniczny i naprawia każdą szkodę. Wymagania: Magia użytkowa
Ostatnio zmieniony przez Fiendfyre dnia 25.10.20 11:58, w całości zmieniany 2 razy
|
| | Departament Międzynarodowej Współpracy Czarodziejów
Szef Departamentu Międzynarodowej Współpracy Czarodziejów: Celestyna Fawley (NPC) Zastępca Szefa: do objęcia jedynie drogą fabularnąMiędzynarodowa Komisja Handlu MagicznegoSzef Komisji: do objęcia jedynie drogą fabularnąUrzędnicy: - opis stanowiska:
Komisja jest odpowiedzialna za nadzorowanie i kontrolowanie handlu w świecie czarodziejów. Urzędnicy patrzą, czy nikt nie popełnia wykroczeń i czy wszystkie normy są zachowane. Wymagania: Wiedza historyczna, (opcjonalnie) ranga specjalna: poliglota Międzynarodowy Urząd Prawa Czarodziejów:Szef Urzędu: do objęcia jedynie drogą fabularnąUrzędnicy: - opis stanowiska:
W tym biurze urzędnicy są odpowiedzialni za kontrolowanie przestrzegania prawi ewentualne reagowanie w przypadku łamania ich przez brytyjskich czarodziejów poza UK. Wymagania: Wiedza historyczna Międzynarodowa Konfederacja Czarodziejów:Przedstawiciel Wielkiej Brytanii: Przedstawiciele z zagranicy: - opis stanowiska:
MKC jest czarodziejską wersją mugolskiego ONZ. Każde państwo ma swojego przedstawiciela, którzy reprezentują swoje państwo w trakcie różnych zgromadzeń, bądź delegacji. Wymagania: Wiedza historyczna, charyzma
Ostatnio zmieniony przez Fiendfyre dnia 25.10.20 12:01, w całości zmieniany 3 razy
|
| | Departament Transportu Magicznego Szef Departamentu Transportu Magicznego: Gerald Spencer-Moon (NPC) Zastępca Szefa: do objęcia jedynie drogą fabularnąBiuro Główne Sieci Fiuu:Szef Biura: do objęcia jedynie drogą fabularnąUrzędnicy: - opis stanowiska:
Urzędnicy monitorują wszystkie połączenia za pomocą sieci Fiuu oraz wydają pozwolenia na jej podłączenie. Wymagania: Magia użytkowa Zarząd Nadzoru Miotlarskiego:Szef Zarządu: do objęcia jedynie drogą fabularnąUrzędnicy: - opis stanowiska:
Pracownicy zarządu są odpowiedzialni za kontrolowanie sprzedaży mioteł oraz ich jakości. Wymagania: Magia użytkowa Urząd Świstoklików:Szef Urzędu: do objęcia jedynie drogą fabularnąUrzędnicy: - opis stanowiska:
Urzędnicy wydają pozwolenia na stworzenie świstoklika przez czarodzieja oraz nadzorują ich użycie. Wymagania: Transmutacja Komisja Kwalifikacyjna Teleportacji:Szef Komisji: do objęcia jedynie drogą fabularnąAgenci: - opis stanowiska:
Agenci zajmują się przeprowadzaniem kursów teleportacji, a następnie wydawania licencji tym, którzy pomyślnie je zakończyli. Wymagania: Magia użytkowa, umiejętność: teleportacja łączna
Ostatnio zmieniony przez Fiendfyre dnia 25.10.20 12:01, w całości zmieniany 3 razy
|
| | Departament Magicznych Gier i Sportów Szef Departamentu Magicznych Gier i Sportów: Archie Bagman (NPC) Zastępca Szefa: do objęcia jedynie drogą fabularnąSiedziba Główna Nadzoru Brytyjskiej i Irlandzkiej Ligii Quidditcha:Szef Siedziby: do objęcia jedynie drogą fabularnąCzłonkowie: - opis stanowiska:
Zajmuje się organizacją wszystkich wydarzeń związanych z rozgrywkami w Quidditcha w Wielkiej Brytanii. Również z tego biura pochodzą przedstawiciele Narodowej Reprezentacji Quidditcha za granicą, którzy negocjują mecze towarzyskie. Należy do nich również nadzór, czy drużyny stosują zasady fair play. Wymagania: (opcjonalnie) wiedza magiczna Urząd Patentów Absurdalnych:Szef Urzędu: do objęcia jedynie drogą fabularnąUrzędnicy: - opis stanowiska:
Biuro to odpowiada za przyznawanie czarodziejom patentów na ich wynalazki, nawet te najbardziej absurdalne. Składa się z czarodziejów wyspecjalizowanych w wielu dziedzinach, oceniających klasyfikację patentu. Zbyt niebezpieczne są konfiskowane, a na czarodzieja, który wynalazł daną rzecz nakładane zaklęcie namiaru. Wymagania: Magia specjalistyczna, kreatywność
Ostatnio zmieniony przez Fiendfyre dnia 25.10.20 12:02, w całości zmieniany 3 razy
|
| | Departament Kontroli Nad Magicznymi Stworzeniami
Szef Departamentu Kontroli Nad Magicznymi Stworzeniami: Albertyna Fenwick (NPC) Zastępca Szefa: do objęcia jedynie drogą fabularnąWydział Istot:Szef Wydziału: do objęcia jedynie drogą fabularnąRatownicy: Olwen Morgan - opis stanowiska:
Wydział istot jest jednym z trzech wydziałów tego Departamentu. Zajmuje się on rozwiązywaniem wszystkich spraw istot magicznych, do których według Ministerstwa klasyfikują się: gobliny, olbrzymy, skrzaty domowe, wampiry, wile i wilkołaki. istotami magicznymi nazywa się wszelkie stworzenia obdarzone inteligencją i możliwością zrozumienia praw magicznych. Jedynymi gatunkami, które odmówiły wcielenia do grup wydziału istot magicznych są centaury oraz trytony. Niezwykle ważną częścią wydziału jest Służba Pomocy Wilkołakom, wspierająca ludzi skaleczonych klątwą likantropii. Wymagania: Magia specjalistyczna Wydział Zwierząt:Szef Wydziału: do objęcia jedynie drogą fabularnąRatownicy: - opis stanowiska:
Pracownicy Wydziału Zwierząt odpowiadają za rozwiązywanie wszelkich problemów i konfliktów związanych z rasami sklasyfikowanymi przez Ministerstwo jako "zwierzę magiczne", czyli istota nie posiadająca inteligencji wystarczającej by rozumieć normy działania czarodziejskiego społeczeństwa. Znajdują się w tym spisie jednak również wyjatki, takie jak sfinksy, centaury czy trytony. Pracownicy Wydziału Zwierząt współpracuje z biurami takimi jak: Biuro Badań i Kontroli Smoków, Rejestr i Likwidacja Zwierząt Niebezpiecznych czy Biuro Łączności z Centaurami. Wymagania: Magia ofensywna, (opcjonalnie) legilimencja Wydział duchów:Szef Wydziału: do objęcia jedynie drogą fabularnąUrzędnicy: Saiorse McSweeney - opis stanowiska:
Pracownicy Wydziału Duchów zajmują się wszelkimi sprawami związanymi z sytuacjami spowodowanymi przez duchy i poltergeisty. Nierzadko pracują du ludzie z darem medium, umożliwiającym im łatwiejsze nawiązanie współpracy z "post-istotami" jakimi są duchy. Wymagania: Magia ofensywna, wiedza historyczna, (opcjonalnie) charyzma Urząd Łączności z Goblinami:Szef Urzędu: do objęcia jedynie drogą fabularnąUrzędnicy: - opis stanowiska:
Urzędnicy wydziału łączności z goblinami zajmują się wszelkimi sprawami należącymi do płaszczyzny porozumienia pomiędzy czarodziejami, a goblinami. Nierzadko ich praca związana jest z interesami wielkich przedsiębiorstw zatrudniających, bądź będących w posiadaniu goblinów, takich jak np. Bank Gringotta. Wymagania: Magia specjalistyczna Komisja Likwidacji Niebezpiecznych Stworzeń:Szef Komisji: do objęcia jedynie drogą fabularnąUrzędnicy: - opis stanowiska:
Pracownicy Komisji Likwidacji Niebezpiecznych Stworzeń zajmują się niezależnie od reszty Departamentu sprawami zwierząt niebezpiecznych, stanowiących zagrożenie dla życia i/lub zdrowia społeczności magicznej. Określa sytuację, orzeka wyroki śmierci oraz realizuje egzekucje. Wymagania: Magia specjalistyczna Biuro Dezinformacji:Szef Biura: do objęcia jedynie drogą fabularnąUrzędnicy: - opis stanowiska:
Pracownicy Biura Dezinformacji mają za zadanie kontrolować i działać w przypadku najgorszych kolizji między światem mugolskim, a światem magicznym. Ich zadania polegają na tworzeniu wiarygodnych wyjaśnień w przypadku wydarzeń tak magicznych, że rządy mugolskie nie są w stanie sobie z nimi poradzić. Biuro Dezinformacji współpracuje bezpośrednio z brytyjskim mugolskim premierem, zajmują się również wymazywaniem pamięci bądź przekształcaniem wspomnień mugolskich świadków wydarzeń magicznych. Wymagania: Magia specjalistyczna
Ostatnio zmieniony przez Fiendfyre dnia 25.10.20 12:03, w całości zmieniany 7 razy
|
| | Szpital Publiczny Świętego Munga Dyrekcja Szpitala:Dyrektor: Severine Sprout Oddział wypadków przedmiotowych Ordynator: do objęcia jedynie drogą fabularnąUzdrowiciele: - opis oddziału:
Oddział na którym pracują uzdrowiciele zajmujący się wszelkimi wypadkami związanymi z przedmiotami magicznymi. Wybuchające kociołki, przeklęte przedmioty, wadliwe miotły i tym podobne nieszczęśliwe wydarzenia swój finał mają zazwyczaj w rękach tych wykwalifikowanych specjalistów. Oddział wbrew pozorom zazwyczaj jest doskonale zorganizowany, Ordynator słynie z rygorystycznego pilnowania porządku wśród swoich podwładnych. Wymagania: magia użytkowa, ranga: uzdrowiciel
Oddział urazów magizoologicznych Ordynator: do objęcia jedynie drogą fabularnąUzdrowiciele: Amandine Sterling - opis oddziału:
Pracownicy urazówki magiozoologicznej muszą radzić sobie z wszelkimi nieszczęściami związanymi ze stworzeniami magicznymi. Od pogryzienia przez wściekłe chochliki kornwalijskie po poważne poparzenia smoczym ogniem, zawsze jest tam duży ruch zupełnie jakby jakimś sposobem czarodzieje nie wiedzieli, że magiczne stworzenia są niebezpieczne! uzdrowiciele oddziału wypadków magiozoologicznych są odporni na różnego rodzaju obrzydliwości typu urwanych bądź wybebeszonych kończyn. Wymagania: magia użytkowa, ranga: uzdrowiciel
Oddział zakażeń magicznych Ordynator: do objęcia jedynie drogą fabularnąUzdrowiciele: - opis oddziału:
Uzdrowiciele Oddziału Zakażeń Magicznych są jednymi z tych, których praca wiąże się z ciągłym stresem. od nierzadko wciąż obecnego ostracyzmu społecznego związanego z niebezpiecznymi warunkami pracy po rzeczywiste niebezpieczeństwa bycia wystawionym na zarażenie różnego rodzaju, często egzotycznymi magicznymi wirusami. Wymagania: magia użytkowa, ranga: uzdrowiciel
Oddział zatruć eliksiralnych i roślinnych Ordynator: do objęcia jedynie drogą fabularnąUzdrowiciele: Marianne Ahn (stażystka) - opis oddziału:
Choć Oddział Zatruć Eliksirami i Ziołami jest poważnym miejscem ratowania życia czarodziejów, bardzo często pacjentami są tu zwykli imprezowicze bądź poszukiwacze kosmicznej nirwany, których podkusiło do próbowania niewiadomego pochodzenia środków odurzających, których popularność w ostatnich latach rośnie z zawrotną prędkością. To właśnie pracownicy tego oddziału dzielą się w kafeterii szpitalnej najbardziej kuriozalnymi przygodami z placu boju. Wymagania: magia użytkowa, ranga: uzdrowiciel
Oddział urazów pozaklęciowych Ordynator: do objęcia jedynie drogą fabularnąUzdrowiciele: Ida Lovegood - opis oddziału:
Na oddziale urazów pozaklęciowych codziennością są jęki i inne dziwne dźwięki nieszczęśników, którym coś nie wyszło, bądź ofiar zaklęć które wyszły aż za bardzo. Uzdrowicielom pracującym w tym skrzydle spowszedniały już widoki najróżniejszych deformacji i urazów, ogarnia ich nierzadko swoista znieczulica związana z intensywnością pracy zawodowej już od pierwszego dnia zatrudnienia w szpitalu. Wymagania: magia użytkowa, ranga: uzdrowiciel
Herbaciarnia i sklep Ekspedienci:
Ostatnio zmieniony przez Fiendfyre dnia 06.10.20 23:00, w całości zmieniany 3 razy
|
| | Szkoła Magii i Czarodziejstwa Hogwart Podlega kontroli Rady Nadzorczej Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, umieszczonej w Departamencie Magicznych Wypadków i Karastrof Dyrekcja:Dyrektor: Albus Dumbledore Zastępca dyrektora: Minerva McGonagall Nauczyciele:Nauczyciel Obrony Przed Czarną Magią: - Nauczyciel Zaklęć i Uroków: - Nauczyciel Transmutacji: Minerva McGonagall Nauczyciel Zielarstwa: - Nauczyciel Eliksirów: - Nauczyciel Opieki nad Magicznymi Stworzeniami: - Nauczyciel Historii Magii: - Nauczyciel Astronomii: - Nauczyciel Numerologii: - Nauczyciel Wróżbiarstwa: - Nauczyciel Starożytnych Run: -
|
| | Przedsiębiorstwa Prywatne LondynBank GringottaŁamacze klątw: Katherine Venitius Ochroniarze: Księgarnia Esy i FloresyWłaściciel: Pracownicy: Lodziarnia FortescueWłaściciel: Florian Fortescue Pracownicy: Czarodziejskie niespodzianki Gambola i JapesaWłaściciel: Pracownicy: Dziurawy KociołWłaściciel: Pracownicy: Adara Fawley Butik Madame MalkinWłaściciel: Pracownicy: Magiczna MenażeriaWłaściciel: Pracownicy: Książnica ObskurusWłaściciel: Pracownicy: Sklep OllivanderaWłasność posiada rodzina Ollivander. Pracownicy: Markowy sprzęt Quidditcha Właściciel: Pracownicy: Apteka Slugga I JiggersaWłaściciel: Pracownicy: Borgin & BurkesWłaściciel: Lethe Borgin Pracownicy: Kelpia TawernaWłaściciel: Pracownicy: Marlene McKinnon (sceniczna artystka) Galeria Magicznej Sztuki Chant de Sirène:Właściciel: Theseus Lestrange Pracownicy: Anglia i WaliaHogsmeadeSzkocjaIrlandia
Ostatnio zmieniony przez Fiendfyre dnia 24.10.20 21:41, w całości zmieniany 1 raz
|
| | Inne Rezerwaty Rezerwat Memrotków w Argyll and ButeKierownik: do objęcia wyłącznie fabularnieOpiekun zwierząt: Magiweterynarz: Pracownik biura: Przewodnik wycieczek: Rezerwat Nieśmiałków w KumbriiKierownik: do objęcia wyłącznie fabularnieOpiekun zwierząt: Magiweterynarz: Pracownik biura: Przewodnik wycieczek: Rezerwat Areotonów w Sussex Kierownik: do objęcia wyłącznie fabularnieOpiekun zwierząt: Magiweterynarz: Pracownik biura: Przewodnik wycieczek: Rezerwat Znikaczy w MoyleKierownik: do objęcia wyłącznie fabularnieOpiekun zwierząt: Magiweterynarz: Pracownik biura: Przewodnik wycieczek: Rezerwat smoków Zielonych Walijskich w SnowdownKierownik: do objęcia wyłącznie fabularnieOpiekun zwierząt: Ferris O'Sullivan Magiweterynarz: Pracownik biura: Przewodnik wycieczek: Magiczna Manufaktura Mioteł “Kometa” w Dolinie Godryka Kierownik: do objęcia jedynie drogą fabularnąPracownicy: Ruaidhri Clearwater Woźny: Plantacja roślin magicznych nad Grassie Loch Kierownik: do objęcia jedynie drogą fabularnąPracownicy: Media Prorok Codzienny Redaktor naczelny: Redaktorzy: Genevieve Rosier Tygodnik CzarownicaRedaktor naczelny: Redaktorzy: Magiczna Rozgłośnia Radiowa “Głos Trytona”Dyrektor: Ernest Bagnold Spiker Radiowy: Sirius Black QuidditchHarpie z HolyheadTrener: Kapitan: do objęcia jedynie drogą fabularnąSzukający: Pałkarze: Bernice Diggory Ścigający: Obrońca: Rezerwowi: Nietoperze z BallycastleTrener: Kapitan: do objęcia jedynie drogą fabularnąSzukający: Pałkarze: Charles Parkinson Ścigający: Obrońca: Rezerwowi: Miotlarstwo figurowe:Miotlarze: Lara Palmer Freelancerzy Astronomka, publicystka - Celia Lovegood Pani do towarzystwa - Alice Norton Piosenkarze - Atalanta Slughorn Sprzedawca przedmiotów, złodziej - Viola Rosier
|
| | |
| |